lørdag 20. februar 2010

Jeg har........

.........en god venn jeg ikke vil være foruten. Jeg trodde vi ikke kunne være venner etter noe som skjedde for snart 2 år siden. Men det gikk seg til. Det er en venn med et stort hjerte, for jeg oppførte meg rett og slett ille dårlig mot han den gangen og i et helt år(kansje med rette for det var ikke særlig realt det han gjorde heller). Og sånt gjør man ikke mot venner. men jag har aldri blitt så såret - jeg var så sint og såret at jeg holdt på å tørne. Men jeg har aldri hata han, det har vært nære på noen ganger. men vi har skjerpa oss begge to. og jeg er uendelig gla for at det ordna seg etter den kræsjen. fordi det er godt og ha han som venn. han betyr mye for meg............Takk ska du ha vennen for at du ikke bad meg dra til helvete da jeg tilta. er veldig gla i deg..............*smask*

Ingen kommentarer: