torsdag 4. februar 2010

Livet går videre.

....livet går av en eller anna grunn videre.

Et nytt år er kommet siden jeg skrev i blogegen min sist og.

2009 ble ikke som jeg hadde trodd. jeg mistet noe ubeskrivelig i livet mitt når jeg mista haakon. Men savne han ikke på en måte lenger. æ har kansje erkjent for mæ sjøl at han e borte for alltid. å at æ må leve videre, alene.

hvordan 2010 blir, det vet ingen. Men æ har ingen stor håp lenger. Det e så mye æ ikke tør.som æ sku ønska æ torde. bør kansje bruke tid på å våge litt mer, på å bli trygg. på å bli meg - kansje

jeg hadde ikke mange nytt års forsetter, etter oppholdet på røros har jeg vel noen.......
Oppholdene på Røros er ikke for vekt og mat for min del lenger. nå er det blitt mye for det mentale for min del. å bli trygg å våge. våge teste grenser og finne meg selv.

Det har vært en litt lumsk start på året. jeg liker ikke å finne ut at jeg blir lurt, men men jeg lærte av det og. så ble jeg litt satt ut av at noen ble spearert - noe som med tida nok vil bety at jeg mister en god venn, fordi livet går videre. men livet er sånn, man går videre og man finner andre mennesker til og ha i livet sitt. DET er ikke jeg god på.... Men det er rart å sitte her å på en måte se hva som skjer og ikke kan forhindre noe av det. Men det er livet............

Ingen kommentarer: